Uitleg deelname Koopavond/KoopzondagOnline-Events

Wil jij ook in korte tijd veel extra bezoekers voor je webwinkel?
Het principe van KoopzondagOnline/KoopavondOnline (KZO/KAO) is dat je extra verkopen krijgt:
-via de bezoekers en mailinglijst van KZO/KAO
-via de bezoekers en nieuwbrief lezers van andere deelnemende webwinkels
-via je eigen bezoekers en nieuwsbrief-lezers
Een soort sneeuwbaleffect waarbij je meeprofiteert van de website en mailinglijst van KoopzondagOnline/KoopavondOnline, de bezoekers en mailinglijst van de andere deelnemende webwinkels en anderen van jouw bezoekers en nieuwsbriefabonnees zonder dat je daarbij je eigen mailinglijst vrij hoeft te geven.

Indien je mee wilt doen, dan kun je mailen naar koopzondagonline@gmail.com. De reservering is definitief als de betaling bij mij binnen is (€12,50 per KZO/KAO, waarvan €5 wordt gebruikt voor Facebook-marketing tijdens het event). Heb je nooit eerder deelgenomen, dan kun je de eerste keer uitproberen voor €7,50 ex BTW. Het is zeer belangrijk dat je je aan de voorwaarden houdt om het voor iedereen eerlijk te houden en tot een succes te maken, hier wordt op gecheckt.

_______________________________________________________________________________________________________

Voor en tijdens de Koopzondag of Koopavond:
1. Je verstuurt je eigen nieuwsbrief van KZO/KAO volgens de voorgeschreven format dat wordt toegestuurd (zie ook de Nieuwsbrief regels voor uitleg)
2. Iedere actie wordt per webshop vermeld op de Facebook-pagina van KZO, vanaf hier deel je je eigen actie op je eigen Facebook-webshoppagina op de dag zelf op de aangegeven tijd
3. Uiterlijk 1 dag voor de KZO/KAO zet je de banner van KZO met werkende link naar www.koopzondagonline.nl bovenaan zijn homepage zodat deze duidelijk zichtbaar is

Op de dag van de Koopzondag of Koopavond zijn alle deelnemende webshops op de site KZO/KAO te zien met hun actie en wordt de nieuwbrief naar de mailinglijst van KZO gestuurd en stuur je je eigen nieuwsbrief (volgens de regels). Op de voorwaarden worden geen uitzonderingen gemaakt en er wordt op naleving gecheckt zodat iedereen evenveel voordeel eruit kan halen. Indien een deelnemer zich niet houdt aan de regels van de uitvoering van een event, dan zal hij van het event uitgesloten worden, ongeacht het moment waarop dit zich voordoet.

Per event krijg je een duidelijke uitleg per mail met de 3 stappen, het kost je max een half uur van je tijd in totaal; de uitleg spreekt voor zich.

_______________________________________________________________________________________________________

Alle voorwaarden voor deelname aan KZO/KAO op een rij:

  1. De allerbelangrijkste voorwaarde om mee te kunnen doen is hebben van een webwinkel met een mailinglijst. Zonder mailinglijst kun je niet deelnemen! Een sociaal netwerk (als Twitter, Instagram) is geen mailinglijst.
  2. Daarnaast moet je bereid zijn om je mailinglijst te gebruiken voor promotie van KZO/KAO, de adressen hoef je niet vrij te geven. Het is heel belangrijk dat je regels voor de nieuwsbrief volgt en de voorgeschreven tekst van de betreffende KZO/KAO opneemt bovenaan je nieuwsbrief.

Als deelnemer aan een event moet je aan een aantal deelname-eisen kunnen ėn willen voldoen. Anders werkt het proces niet. Je moet deze deelname-eisen vooraf goed lezen en je moet je hieraan verplichten. Er worden geen uitzonderingen gemaakt. Je kan je voorstellen dat we deelname voor iedere webshop eerlijk willen laten verlopen en je veel voordeel kunt halen uit de bezoekers van andere webwinkels, allemaal mensen die gewend zijn aan online shoppen en dus makkelijker geneigd zijn iets van jouw leuke webwinkel te bestellen! Per event heb ik met mijn eigen webwinkel circa 1-4 extra sales door deelname, de kosten heb je er dus zo uit 🙂

Like ons op Facebook en we liken je webwinkel terug (even pb-tje sturen met je Facebook-url of mailen naar koopzondagonline@gmail.com) 🙂

Zie voor voorbeelden van eerdere Koopavonden en Koopzondagen:
Koopavond 30 Maart
Koopzondag 3 April