Regels nieuwsbrief

Het doel van deze nieuwsbrief is de GEZAMENLIJKE actie, namelijk KZO/KAO. Het gaat erom dat je de KZO/KAO als belangrijkste onderwerp van je nieuwsbrief behandelt, de website van KZO/KAO en je collega-deelnemers promoten, niet je eigen actie voorop.
De verantwoording voor de inhoud en het tijdig versturen van de nieuwsbrief ligt bij iedere deelnemer zelf. Echter, degene die zich niet aan de uiteengezette regels houdt, zal hierop aangesproken worden. Indien er geen correctie volgt, om welke reden dan ook, dan wordt de deelnemer van het event uitgesloten, ongeacht het moment waarop dit plaatsvindt. Bij herhaling volgt uitsluiting van verdere deelname.

De nieuwsbrief heeft een aantal verplichte elementen:.

  1. Aankondiging van het event met de banner van KZO/KAO en een werkende hyperlink naar KoopzondagOnline.nl voor een duidelijke verwijzing naar je collega-deelnemers + door KZO/KAO aangeleverd stuk tekst (instructie + tekst wordt per event apart gemaild)*
  2. Een duidelijke verwijzing naar de Facebook-pagina van KZO/KAO.

Na de aankondiging van het event mag je ander nieuws in de nieuwsbrief toevoegen, bijvoorbeeld je eigen actie uiteenzetten of toegevoegde updates melden, dit mag niet boven het nieuws van KZO/KAO staan. De nieuwsbrief over de KZO/KAO naar de mailinglijst van iedere webshop is de kracht van KZO/KAO, dus het is erg belangrijk de regels hierin te volgen (hier wordt op gecheckt). De nieuwsbrief mag verstuurd worden vanaf 1 uur voor het event.

*Alternatieve toegestane manieren:
-Alle losse logo’s van de deelnemers, voorzien van de juiste hyperlinks
-Tekstlinks van de deelnemers, uiteraard weer voorzien van werkende hyperlinks

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Voorbeeld nieuwsbrieven van MelkofPuur en Kieke-boe:

Schermafbeelding 2016-03-13 om 20.44.58  Schermafbeelding 2016-03-13 om 20.47.26